Atlasmassage

Mede door dankzij de BackBalance-methode©, heeft Hans Boerhof een nieuwe en unieke mek- en schoudertechniek ontwikkeld. Door de Atlasmassage woerden knelpunten op een natuurlijke manier opgeheven en door de doorbloeding weer goed op gang gebracht. Het lichaam is daardoor zelf in staat om sneller te herstellen. Daarmee vermindert vrijwel direct de pijn als gevolg van scheefstand van de nekwervels en wervels tussen de schouderbladen en beperking in het naar links en rechts kijken etc.

10 minuten

Bij extreme nek- en schouderklachten is het beter om 3 keer 10 minuten te masseren, dan 1 keer een half uur. Het effect is vele malen groter en het voorkomt vervelende napijn of een beurs gevoel.

Atlasmassage is geschikt voor klachten, zoals:

• Nekklachten
  • Schouderklachten
  • Frozen shoulder
  • Migraine
  • Tennisarm
  • Slijmbeursontsteking
  • Bewegingsbeperking

Licentiehouder

Ik ben aangesloten bij de Stichting Atlas Massage Groep (sAMG). Dit is een kwaliteitsregister ter bevordering en het in stand houden van het landelijk netwerk van atlasmasseurs. In het Register voor licentiehouders staan personen vermeldt die tijdens de jaarlijks herhalingsles aan alle kwaliteitseisen van de stichting voldoen. Meer informatie over deze stichting vind je via deze link.

Veel gestelde vragen

Ja, heel graag zelfs. Het is jouw massage en jij moet je er prettig bij voelen.

Je lijf moet werken om afvalstoffen kwijt te raken. Soms voel je vermoeidheid die er al was.

Natuurlijk mag je in slaap vallen. Soms kan je je zo ontspannen voelen dat je wegzakt.